Polityka dotycząca wykorzystania cookies

Niniejsza Polityka określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies, służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną żądanych przez Użytkownika, przez właściciela strony i domeny www.novamo.pl, firma: 
1. NOVAMO 2.EWESAN SANDRA EWERTOWSKA zarejestrowana pod adresem 11 listopada 16H, 74-101 Gryfino. NIP: 8581805174, REGON: 321386637.
Kontakt: info@novamo.pl, 505 047 974.

 

I. Definicje

1. Administrator – oznacza firmę 1. NOVAMO 2.EWESAN SANDRA EWERTOWSKA zarejestrowana pod adresem 11 listopada 16H, 74-101 Gryfino. NIP: 8581805174, REGON: 321386637, która świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.

2. Cookies – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.
3. Cookies Własne – oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług droga elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu.
4. Cookies Zewnętrzne – oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.
5. Serwis – oznacza stronę internetową lub aplikację, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy, działającą/y w domenie/ach oraz jej subdomenach.
6. Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
7. Użytkownik – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub
z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.

II. Rodzaje wykorzystywanych Cookies

1. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość.
2. Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:
a. Cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
b. Cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.

III. Cele w jakich wykorzystywane są Cookies

1. Administrator wykorzystuje Cookies Własne w następujących celach:
a. Konfiguracji serwisu
i) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu;
ii) rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;
iii) zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika i personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik;
iv) zapamiętania historii odwiedzonych stron w serwisie w celu rekomendacji treści;
v) rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.
b. Uwierzyteniania użytkownika w serwisie i zapewnienia sesji użytkownika w serwisie
i) utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
ii) poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki;
iii) optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.
c. Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych
i) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu.
W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
ii) poprawnej obsługi programu partnerskiego, umożliwiając w szczególności weryfikację źródeł przekierowań Użytkowników na strony internetowe Serwisu.
d. Zapamiętania lokalizacji użytkownika
i) poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności dostosowanie dostarczanych informacji do Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji.
e. Analiz i badań oraz audytu oglądalności
i) tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
f. Zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności serwisu
2. Administrator usługi wykorzystuje Cookies Zewnętrzne w następujących celach:
a. Prezentowania treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego:
i) www.vimeo.com [administator cookies: Vimeo, LLC. z siedzibą w USA]
ii) www.youtube.com [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
b. Zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych:
i) Google Analytics [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
c. Zalogowania do serwisu za pomocą konta w innym serwisie:
i) Facebook Connect [administrator cookies: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii]
ii) Google [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
iii) LinkedIn [administrator cookies: LinkedIn Ireland Limited z siedzibą w Irlandii]
iV) Paypal [administrato cookies: PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A z siedzibą w Luksemburgu lub PayPal Inc. z siedzibą w USA]
d. Wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji serwisu za pomocą serwisów społecznościowych:
i) twitter.com [administrator cookies: Twitter Inc. z siedzibą w USA]
ii) plus.google.com [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
iii) Facebook.com [administrator cookies: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii]
iv) Pinterest [administrator cookies: Pinterest, Inc. z siedzibą w USA]

IV. Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies

1. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
2. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
3. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.

Kim jesteśmy

Adres naszej strony internetowej to: https://novamo.pl

Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy

Komentarze

Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu.

Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie twojego adresu email (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.

Media

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i wgrywasz na witrynę obrazki, powinieneś unikać przesyłania obrazków z tagami EXIF lokalizacji. Odwiedzający stronę mogą pobrać i odczytać pełne dane lokalizacyjne z obrazków w witrynie.

Formularze kontaktowe

Ciasteczka

Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku.

Jeśli odwiedzisz stronę logowania, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone, kiedy zamkniesz przeglądarkę.

Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.

Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Jak długo przechowujemy twoje dane

Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji.

Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Jakie masz prawa do swoich danych

Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.

Gdzie przesyłamy dane

Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.


Regulamin świadczenia usług w gabinecie terapii tlenowej NOVAMO

§1

Zapisy ogólne

 

  1. Wszelkie usługi świadczone przez gabinet terapii tlenowej Novamo są wykonywane zgodnie z zapisami poniższego regulaminu
  2. Skorzystanie z usługi wykonanej w gabinecie Novamo oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania
  3. Niezastosowanie się klientki czy klienta do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności gabinetu terapii tlenowej Novamo za przeprowadzony zabieg
  4. Osoby niepełnoletnie w wieku 1 – 18 lat mogą korzystać z oferty gabinetu wyłącznie za wiedzą i zgodą rodziców lub prawnych opiekunów, którzy biorą za nie pełną odpowiedzialność, podpisując stosowne oświadczenie
  5. Gabinet terapii tlenowej nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w gabinecie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice, bądź ich prawni opiekunowie
  6. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia gabinetu.
  7. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione bez nadzoru

 

§2

Cele i zadania

 

  1. Celem działania Gabinetu jest świadczenie usług z zakresu hiperbarycznej terapii tlenowej w komorze niskiego ciśnienia 1,3 ATA
  2. Do zadań Gabinetu należy w szczególności zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług terapii tlenowej w komorze hiperbarycznej, przestrzeganie etyki zawodowej, działanie promujące profilaktykę zdrowia, przestrzeganie praw klienta oraz świadczenie usług z uwzględnieniem potrzeb i bezpieczeństwa klienta.

 

§3

Czas i miejsce świadczenia usług

 

  1. Gabinet Novamo – gabinet hiperbarycznej terapii tlenowej jest otwarty od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni świątecznych w różnych godzinach a rejestracja odbywa się drogą on-line.
  2. Miejscem świadczenia usług terapii tlenowej jest siedziba Gabinetu.
  3. Zarówno pomieszczenie Gabinetu, jak i wykorzystywane w nim urządzenia spełniają wymagania, jakim powinny odpowiadać podmioty wykonujące działalność usługową.

 

§4

Zasady rezerwacji i odwoływania terapii

 

  1. Rezerwacji wizyty można dokonać telefonicznie pod nr tel.: 505 047 974 lub na miejscu, w siedzibie Gabinetu lub przez zakładkę /rejestracja.
  2. Dokonując rezerwacji należy podać imię, nazwisko i numer telefonu do kontaktu.
  3. Istnieje możliwość przeniesienia wizyty na inny termin pod warunkiem dostępności wolnych miejsc i telefonicznym uprzedzeniu o zmianie co najmniej 1 dzień wcześniej.
  4.  Odwołania wizyty można dokonać telefonicznie nie później niż 24 godziny przed umówionym terminem.
  5.  Odwołanie wizyty później niż 12 godzin przed zaplanowanym terminem skutkuje pobraniem opłaty w wysokości 50% ceny zabiegu. Należność zostanie doliczona do rachunku podczas kolejnej wizyty.
  6. W przypadku dwukrotnego niestawienia się w ustalonym terminie, podczas rezerwacji kolejnego zabiegu Klient zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości 50% jego ceny, który to przepada z chwilą niepojawienia się w umówionym czasie.

 

§5

Zasady wykonywania zabiegów hiperbarycznej terapii tlenowej

 

  1. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi terapii tlenowej klient wypełnia ankietę kwalifikacji do sesji tlenowej zawierającą informację o przeciwskazaniach do terapii w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
  2. Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu hiperbarycznej terapii tlenowej (klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o:
    chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, skóry, kostnego, w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach, amalgamatach, metalowych implantach w ciele, przebytych udarach itd).
  1.  Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Gabinetu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klienci zobowiązani są także do poinformowania pracownika Gabinetu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów
  2. W razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu pracownik ma prawo odmówić jego wykonania
  3. Przed wejściem do komory należy przebrać się w ubiory wykonane ze 100% bawełny lub w innych ubraniach naturalnego tworzywa.
  4. Biżuteria, obuwie i wszelkie ostre narzędzia, które mogą uszkodzić komorę należy pozostawić na zewnątrz.
  5.  Obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia do komory substancji łatwopalnych: zapalniczek, zapałek, papierosów.
  6. W Gabinecie używa się preparatów do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowanych przez Narodowy Instytut Zdrowia-Państwowy Zakład Higieny. Urządzenia dezynfekowane są naturalnymi środkami do dezynfekcji o szerokim spektrum działania. Do dezynfekcji dłoni stosowane są preparaty do dezynfekcji skóry.
  7.  Czas pojedynczej sesji tlenowej jest nie dłuższy niż 90 min przy jednorazowej wizycie.

 

§6

Kartoteki klienta

 

Każdy Klient w trakcie pierwszego pobytu na usłudze terapii tlenowej w gabinecie Novamo jest proszony o wypełnienie karty danych Klienta, celem założenia kartoteki. Podawane dane to: imię i nazwisko, data urodzenia, telefon komórkowy, adres e-mail. Dane są przechowywane w systemie recepcyjnym gabinetu i nikomu nieudostępniane. Wszelkie zapisy o stanie zdrowia oraz wykonywanych zabiegach są tajne i dostępne tylko dla pracowników gabinetu.

 

§7

Prawa i obowiązki Pacjenta

 

  1. W czasie korzystania z usług Gabinetu, Klient ma prawo do:
    a. 
    poszanowania godności oraz uprzejmego traktowania przez personel Gabinetu,
    b. uzyskania rzetelnej informacji o proponowanej usłudze hiperbarycznej terapii tlenowej, następstwach ich zastosowania lub zaniechania,
    c. pełnej dyskrecji jego osoby,
    d. pomocy i wyjaśnień o sposobie przygotowania do zabiegu,
    e. wyrażenia zgody lub odmowy wykonania zabiegu po uzyskaniu odpowiednich informacji.
  2. W czasie korzystania z usług Gabinetu, Klient ma obowiązek:
    a. 
    poinformować personel o stanie swojego zdrowia, aktualnych i przebytych schorzeniach oraz istniejących przeciwwskazaniach do terapii,
    b. poinformować personel o aktualnych urazach, stanach bólowych i innych objawach powstałych wskutek przeprowadzonej sesji tlenowej, gdyż może mieć to istotny wpływ na przebieg dalszej terapii,
    c. przestrzegania zasad higieny osobistej

§8

Reklamacje

 

  1. Gabinet terapii tlenowej Novamo gwarantuje wykonanie usług z oferty w najwyższym standardzie wg wiedzy i umiejętności swoich pracowników, którzy są przygotowani do wykonywania zabiegów technicznie i merytorycznie
  2. Od wadliwie wykonanej usługi klient może zgłosić reklamację, która zostanie rozpatrzona i zostaną zaproponowane rozwiązania które, jeśli wina za wadę leży po stronie gabinetu usatysfakcjonują Klienta.

Sytuacje, kiedy gabinet Novamo nie ponosi odpowiedzialności: 1. brak oczekiwanych efektów 2. uszczerbki na zdrowiu po zabiegu wynikłe z zatajenia schorzenia lub leków przyjmowanych przez Klienta, 3. niestosowanie się do zaleceń pozabiegowych przekazanych przez personel, na skutek czego doszło do niepożądanych komplikacji

  1. Wszelkie reklamacje należy kierować na adres mailowy info@novamo.pl

 

§9

Vouchery upominkowe i karnety

 

  1. W Gabinecie dostępne są vouchery upominkowe, które można nabyć w siedzibie firmy na dowolną kwotę oraz karnety wg obowiązującej oferty.
  2. Voucher oraz karnet można wykorzystać na zabiegi z oferty Gabinetu.
  3. Voucher oraz karnet realizowany jest w godzinach pracy Gabinetu.
  4. Zarówno rezerwacja, jak i odwołanie wizyty z voucheru lub karnetu odbywa się na zasadach ogólnych, określonych w §4 Regulaminu.
  5. Voucher oraz karnet ważny jest 3 miesiące od daty zakupu.
  6. Voucher oraz karnet nie podlega wymianie na gotówkę oraz nie podlega zwrotowi.
  7. Voucher oraz karnet nie łączy się z innymi promocjami/ bonami.

 

§10

Przepisy porządkowe

 

  1. Na terenie Gabinetu istnieje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania napojów alkoholowych oraz bycia pod ich wpływem, a także zażywania środków odurzających.
  2. Klienci przebywający na terenie Gabinetu zobowiązani są do poszanowania mienia będącego jego własnością oraz należącego do innych Klientów, jak również do zachowania czystości.
  3.  Za zniszczenie mienia, o którym mowa w ust. 2, Klienci ponoszą pełną odpowiedzialność finansową.

 

§11

Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

 

  1. Dane osobowe klienta przetwarzane są na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  2. Obowiązek informacyjny – RODO przekazywany jest Pacjentowi podczas pierwszej wizyty jako odrębny dokument.

 

§12

Postanowienia końcowe

 

  1. Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem i przestrzegania jego zasad.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
  3. NOVAMO – gabinet terapii tlenowej zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu. O każdorazowej zmianie Regulaminu Gabinet Hiperbaryczny powiadomi Użytkowników poprzez umieszczenie odpowiedniej informacji na stronach Serwisu.
  4. Niewyrażenie zgody na postanowienia Regulaminu jest równoznaczne z brakiem możliwości korzystania z usług Gabinetu.
  5. Wszelkie skargi/ wnioski Klient może składać na piśmie na adres korespondencyjny:

    NOVAMO
    11 Listopada 16 H,
    74-100 Gryfino ,lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na info@novamo.pl
  1. Wszystkie skargi/wnioski rozpatrywane są w terminie 30 dni roboczych od dnia ich wpływu.